onsdag 28 mars 2012

Fynd från Linda!

                                   
 I lördags stod jag, Linda- Porslinan och Maria - Gilas Grott i en lång kö för att ta oss in på loppisen på Gärdet var ingen hit. Behållningen för mig var att dessa fina vaser bytte ägare, från Linda till mig. Jag är jätteglad att hon släpade dem hela vägen så de kunde följa med mig hem.

                                                 
Vas och kruka passar perfekt in hos mig, riktig vårkänsla infinner sig trots dagens frostvarning:)
På Mariagatan ser ni våra lampor!

13 kommentarer:

trillivippa sa...

Så kul att du gillade dem! Och jag kan bara hålla med om loppisen på Gärdet, dit åker jag inte igen!
Har försökt maila dig men jag vet int eom det kommit fram? Annars får du gärna skicka ett mail till mig på porslinan@mail.com

Agnieszka sa...

Dessa är ju galet snygga.

yvonne.brandt@spray.se sa...

Är inte det här fatet ngt. f. dig?http://www.tradera.com/snyggt-pampigt-bay-fat-tysk-keramik-60-70-tal-vintage-auktion_201208_152409164

Maria sa...

Mycket fina fynd!! Blir väldans fint med påskliljorna.
Trevlig helg!

RETROknoppen sa...

Kanonfint tillsammans med liljorna! Bra att ha trevliga vänner att byta med :)
Önskar dig en: Glad Påsk!

TUSEN VASER sa...

Vad kul att du hittade min blogg, Yvonne! Fatet är helt i min smak:)

TUSEN VASER sa...

Mailar dig Linda, inga mail i boxen.

TUSEN VASER sa...

Trevlig helg på dig också Maria!

TUSEN VASER sa...

Ja, bloggvänner är guld värda!

Loppisletaren sa...

Den turkosa galvvasen....såååååå fin!

Agnieszka sa...

passar på att skriva en lite hälsning till alla bloggar vi följer

Glad påsk!

önskar herr och fru Ljunggren /Retroprylar

Anonym sa...

Leser din fantastiske blogg har har latt meg inspirere til å begynne å samle.

http://kokkelimonica.blogspot.com/

Gunn sa...

Får vårfølelse av dette! Nydelig.